fbpx

חוץ מלשתות קפה ולאכול סושי...

אסטרטגיה ומסע לקוח

המטרות החשובות ביותר בעסק הם מכירות ולידים, זה ברור. 

אבל, הם רק התוצאה הסופית של תהליך ארוך שנקרא ״מסע לקוח״.

תהליך זה מתאר את השלבים שעובר גולש החל מהרגע בו נחשף לראשונה לפרסום ועד לשלב בו מתבצעת עסקה והוא הופך ללקוח משלם.

אפיון והגדרת כל שלב בתהליך הוא הבסיס בבניית אסטרטגיה שיווקית והוא זה שיקבע את הצלחתו של הפרסום. כן, פשוט כך!

פרסום באתרים הגדולים

תגיעו למאות אלפי לקוחות פוטנציאלים באתרים הגדולים עם מליוני כניסות.
פרסום ב- Ynet | Mako | TheMarker | NRG |  | כלכליסט, וואלה ואתרי פרימיום מובילים בישראל ושלמו פר תוצאה.

קבלו חשיפה במגוון כלים כגון: באנרים, תוכן שיווקי, סרטונים, רולאפים, פופ אפים באתרי המובילים בישראל לקהלים מפולחים המביאים את היכולות הטכנולוגיות בפרסום לרמת ביצועים מדהימה!

זה קל יותר ממה שידעתם וזה גם לא תמיד יקר כמו שחשבתם…

להקים קמפיינים זה דבר אחד. לוודא שהם מביאים תוצאות, זה כבר קשה יותר.

לאחר שנים של ניסיון בניהול קמפיינים במליוני ש״ח אנחנו יודעים דבר או שניים שגורמים לקמפיינים להמריא.

Google | YouTube | Taboola | Linkedin | Outbrain | Facbook  Instagram הם רק חלק מאפשרויות הפרסום העצומות שיש לזירות הדיגיטליות להציע.

רוצים שהקמפיינים שלכם יעבדו? קליק ונפגש שם >>

ניהול רשתות חברתיות

כולם שם. כל הזמן. משתפים, אוהבים, מתייעצים ומביעים את דעתם בכל רגע נתון. אנחנו שם כשזה קורה.

הרשתות החברתיות הם פלטפורמות משמעותיות לבניית מותג, יצירת נאמנות וקידום מכירות. 

ניהול מקצועי של עמודים עסקיים ברשתות חברתיות FACEBOOK | INSTAGRAM | LINKEDIN   יאפשר לכם לאפיין, להכיר, לטרגט, לאסוף דאטה, ליצור בידול, למתג ולהשפיע על החלטות הקניה של הלקוחות שלכם. 

כולם שם, כל הזמן. תנצלו את ההזדמנויות שיש שם לטובת העסק שלכם!

אופטימיזציות ושיפור יחס המרה

ההבדל בין אתר שמוכר ״נחמד״ לבין זה שמוכר ״מעולה״ הוא אחד. אופטימיזציות.

אופטימיזציה היא תהליך שמטרתו לייעל ולשפר.

הוא מתחיל בשיפור הקמפיינים שמובילים לאתר, וממשיך במבנה שלו, התוכן שבו ועד לשלב בו הגולש משאיר פניה או מסיים ברכישה.

איך עושים זאת? במקצועיות רבה, אהבה למספרים והמון כוסות קפה…

לא נספר לכם שזו הדרך להשיג יותר מתקציב הפרסום שלכם.

דאטה וניתוח משתמשים

אז איפה הדאטה על הלקוחות שלכם ואיך אתם משתמש בו לטובת העסק שלכם?
ענקיות הטכנולוגיה אוספות בכל שבריר של שניה נתונים על המשתמשים שלהם.

כשכל הדאטה  נגישה למפרסמים, הפרסום הדיגיטלי הופך בכל יום לחכם יותר,פרסונלי, מבוסס בינה מלאכותית ואפקיטיבי הרבה יותר.

מה אתם יודעים על הלקוחות שלכם ואיך אתם משתמשים בטכנולוגיה כדי לקדם את העסק שלכם?
יסמין אוריה-הירש, מנכל״ית ובעלים

יעוץ אסטרטגי לחדשנות דיגיטלית

האם אתם מנצלים את מלוא הפוטנציאל מתקציב הפרסום שלכם?

אתם משקיעים הרבה בפרסום ושיווק ואתם עושים הכל נכון. 

האם אתם יכולים לקבל יותר? לרוב כן! 

בניית מסע לקוח, אסטרטגיה שיווקית ברורה, אוטומציות ופריסת מדיה מותאמת ליעדים שרוצים להשיג בכל פלטפורמה הם רק ההתחלה…
בואו נדבר על זה >>