הגיע הזמן לבחון את הביצועים של האתר ותוצאות הקמפיינים ולהשתפר. שיפור יחסי המרה של אתרי אינטרנט, אתרי מסחר (E-COOMERCE) ודפי נחיתה מובילים להגדלת המכירות והלידים המתקבלים. שיפור יחס המרה באתרי אינטרנט או בשפתו המקצועית Conversion Rate Optimization מתמקד במקסום פוטנציאל ההמרות באתר. המרה מוגדרת כהשלמת של הפעולה שאנו רוצים שהגולש יעשה באתר שלנו או בעמוד הנחיתה או בכל נכס דיגיטלי אחר. ניתוח מעמיק אחר פעולות הגולשים, מפות חום, נתוני אנליטיקס ובדיקות A/B טסטים משפרות משמעותית את אחוזי ההמרה.
קוקו שאנל היתה מהפכנית ששחררה את גוף האישה מתכתיבי אופנה נוקשים והאישה הראשונה שהפכה את שמה למותג שהצליח לשנות את האופן שבו נשים ראו את עצמן.
מהפכות האופנה של שאנל כללו ויתור על שימוש במחוכים שנחשבו בזמנו לאביזר הכרחי, גזרה את שערה לתספורת קצרה – מהלך נועז דאז וחלוצת אופנת היוניסקס.