ניתוח נתונים מחייב מיומנויות אנליטיות כדי להבין קבוצות גדולות של נתונים. ניתוח נכון של הנתונים נועד לזהות מגמות ולייצר תובנות משמעותיות במסעות פרסום. שלב קריטי בניהול פעילות שיווקית הוא ראשי לדעת אילו נתונים אנו מבקשים למדוד. אחרי שאלו הוגדרו ניתוח נכון שלהם משפר משמעותית את האסטרטגיה השיווקית בזמן אמת ומאפשר לשפר את תהליכי הפרסום על לקבלת היעדים שהוגדרו.
אמיליה ארהרט הפכה לאחד השמות הכי מוכרים ברחבי העולם, בשל היותה סמל פמיניסטי וחלוצה פורצת דרך.
ארהרט, הייתה טייסת שניסתה תמיד לאתגר את עצמה ולשבור שיאים בתחום. היא תכננה לשבור את שיא הטיסה הארוכה ביותר (47,000 ק״מ), ולהקיף את כדור הארץ. יחד עם הנווט פרד נונן, הצליחו השניים להשלים מרחק של 35,000 ק״מ (עם מספר עצירות). השניים נצפו יחד בפעם האחרונה כשהמריאו מהיר לאה בגינאה החדשה ב-2 ביולי 1937.