יצירתיות בפרסום היא היכולת להעלות רעיונות ייחודיים ומקוריים המושכים את תשומת הלב של קהל היעד ומעבירים ביעילות את המסר של המודעה. תפקיד הקריאייטיב בפרסום הוא ליצור בידול, זכירות ורושם בלתי נשכח שבסופו של דבר מניע למכירות. באמצעות פרסום קריאטיבי ושימוש חדשני בטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) אנו נעזור למותג שלכם לבלוט בשוק תחרותי ולהתחבר ללקוחות שלכם. יצירתיות היא היבט מכריע בפרסום. בואו נתחיל!
פרידה קאלו היתה ללא ספק אחת הנשים המרתקות ביותר בתולדות האמנות – אישה מקורית, בעלת כוח משיכה ממגנט, אמנית שהחיות שלה נבעה מניסיון חייה: הייתה פמיניסטית, ציירה את עצמה עם גבות ושפם וניסתה להבליט את היופי שבאי- השלמות.
קאלו גדלה בבית ששילב בין רב-תרבותיות, פתיחות ליברלית ונטיות בוהמיות קאלו גדלה בבית ששילב בין רב ת מצד אביה, לבין מסורת שמרנית וקתוליות אדוקה מצד אמה.