הנעה לפעולה

על אסטרטגיית שיווק, איזה סוג תוכן עובד יותר, ואילו פחות. 

רוב המשווקים מעריכים את ההצלחה הכוללת של אסטרטגיית שיווק התוכן שלהם כ"מוצלחת במידה מסוימת", על פי דו"ח חדש מאת Ascend2 ושותפי המחקר שלה. האתגר העיקרי שעומד בפניהם לפי תוצאות הסקר, הוא שיפור מעורבות התוכן.

לתוכן אינטראקטיבי יכולים להיות מגוון יתרונות באסטרטגיות של מעורבות לקוחות. כשמתעמקים בתוכן אינטראקטיבי, המחקר של Ascend2 מגלה שהודעות דוא"ל אינטראקטיביות נחשבות ליעילות על ידי החלק הגדול ביותר של המשווקים, מעט לפני סרטונים אינטראקטיביים וסטרימינג בשידור חי.

לאחר מכן ישנה ירידה לצורות אחרות של תוכן אינטראקטיבי כמו סקרים/שאלונים ואינפוגרפיקה אינטראקטיבית, ומעט מאוד אנשים שמרגישים כי מחשבונים/כלי מדידה ומשחקים יעילים.

יש לציין שהמחקר סיקר משווקים שעובדים בחברות B2B וגם B2C, וייתכן שהפרדה בין קבוצות אלו תראה שחלק מהסוגים יעילים יותר למשווקי B2B לעומת B2C, ולהיפך. (לדוגמה, בקרב משווקי B2B, מחשבונים מקוונים הם מרכיב חשוב בהתפתחות אסטרטגיות היציאה לשוק כדי לתמוך בהגדלת העדפות הקונים ל"שירות עצמי").

הסקר של Ascend2 גם שאל את המשיבים אילו סוגי תוכן אינטראקטיבי הם הקשים ביותר לביצוע, ומצא שסרטונים אינטראקטיביים/סטרימינג בשידור חי ואינפוגרפיקה אינטראקטיבית היו בראש הרשימה הזו, בעוד שהודעות אימייל אינטראקטיביות וסקרים/שאלונים קלים יותר יחסית.

בחיבור התוצאות, הממצאים מצביעים על כך שהודעות דוא"ל אינטראקטיביות הן הימור טוב, מכיוון שהם לא רק נתפסים כיעילים ביותר, אלא גם בין הקלים ביותר לביצוע. גם סקרים ושאלונים נכללים בקטגוריה זו, בעוד שספרים אלקטרוניים/מאמרים/מחקרים כמו גם משחקים- נתפסים כקשים יותר מאשר יעילים.

עוד מהנאמר בדו"ח:

  • רוב (56%) מהנשאלים רק לעתים רחוקות (28%) או אף פעם לא (28%) משתמשים בתוכן סגור.
  • למרות זאת, רוב הנשאלים (53%) מאמינים שתוכן סגור משפיע באופן חיובי מאוד (14%) או במידה מסוימת (39%) על המעורבות.
  • החסמים המועטים ביותר להצלחת התוכן שצוינו על ידי המרואיינים היו ארגון/ניהול נכסי תוכן והקצאת תקציב הולם.
  • שלושה מדדים בלטו כשהם נתפסים כטובים ביותר לשימוש בעת מדידת מעורבות בתוכן: לייקים, שיתופים ותשובות ברשתות חברתיות; שער חליפין; והרשמות למייל.

משווקים, איזה סוגי תוכן עובדים לכם באופן הטוב ביותר? שתפו אותנו בתגובות!

 

 

אודות הנתונים: 

התוצאות מבוססות על סקר שנערך בספטמבר בקרב 346 משווקים המכוונים ל-B2C (51% נתח), B2B (26%) ו-B2B ו-B2C באופן שווה (23%). כ-66% עובדים בחברות עם לפחות 50 עובדים.

קרדיט: https://www.marketingcharts.com/cross-media-and-traditional/content-marketing-227533

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.