fbpx

בניית אסטרטגיה ומסע לקוח

ניהול מותג מנצח שמייצר הכנסה בעידן הדיגיטלי דורש תכנית עבודה סדורה וברורה. מותגים שטובים בלספר לנו את ״הסיפור״ הייחודי שלהם, מעוררים השראה וגורמים לנו לחשוק בהם.
אסטרטגיה שיווקית מנצחת זקוקה ל"מפת דרכים" ברורה, מוגדרת היטב ומונחת יעדים.
הגיע הזמן להבין את הקהל שלך, את הצרכים שלו ואת הסביבה התחרותית שלך.
כך, נוכל לבנות את המשפך השיווקי הנכון עבורך מתוך הכרה עמוקה של קהל היעד שלך, המאפיינים שלו ולבנות תכנית שיווקית אסטרטגית המונחית יעדים מדידים. בוא נתחיל 🙂

אם עדיין לא עברתם שיווק פרסונלי שמתבסס על חווית לקוח ומסעות לקוח מותאמים אישית אתם מפסידים כסף. 
האינטרנט היום מנגיש לנו את כל המידע, הצלבה של כל הפעילות שמתרחשת באון ובאופליין היא זו שבסופו של דבר בונה מסע לקוח מותאם אישית. 

זה מתחיל בשלב בו הגולש נכנס לאתר, מה הוא עשה בו, ואיזו הודעת sms הוא יקבל ואיזה סרטון פתאום יופיע לו בפיד שרלוונטי למוצרים או לשירותים שהוא חיפש, זה ימשיך באימייל שהוא יקבל שיספר לו מידע מסויים והתכנים הרלוונטיות שיתחילו להופיע לו באינסטגרם.

הצלבה של כל הנתונים האלו מספקת תובנות חדשות לגבי הצרכים של הלקוחות שלנו.
אנחנו כמעט יודעים באופן הזה לחזות מראש את הפעולות שלהם ולהתאים אותם לצרכים העסקיים שלנו.
כך שאנחנו יכולים לעשות פרסונליזיה והאנשה לכל פעילות דיגיטלית ולהשתמש בה כדי למנף את הפעילות העסקית שלנו.

רוב העסקים היום עדיין מבצעים את השיווק הישן המדבר במונחים של התאמה לפי תחומי עניין או התאמה לפי נפח חיפושים, אבל צריך להבין שהעידן הזה
הוא כבר לא רלוונטי בשל עומס המידע ברשת שהופך את הלקוחות לאפטיים ונעשים אטומים לקבלת מידע חדש.

דבר זה יוצר אתגר מאד גדול איך בעצם ליצור קשב בתוך כל הרעש הזה.
בניית אסטרטגיה ומסע לקוח  יוצרת רובד חדש ומאפיינים חדשים שמאפשרים לנו ליצור אינטראקציה שותפת עם הלקוחות שלנו כי הרי אנחנו  יודעים שמסע הלקוח לרוב הוא מאד ארוך.

נדרשות בממוצע 9 פעולות שגולש עושה עד לביצוע הפעולה שלשמה אנחנו עושים את כל הקידום. 
לכן מאד חשוב להשתמש בכל הדאטאות שאנחנו אוספים, ליצור רשומות, ליצור קהלים, להגדיר אותם, ליצור מאפיינים דמוגרפיים, פיזים.
ליצור פרסונליציה של מוצרים ספיציפיים. לאבחן את הכאבים שלהם, לדעת מה כואב להם ואיך המוצרים או השירותים שלנו בעצם פותרים עבורם בעיה ספיציפית.

ברגע שכל המידע הזה נגיש, והוא נגיש עם כל הטכנולוגיות שקיימות ובונים מסעות לקוח מותאמים אישית, אנחנו מתחילים בעצם לדבר בשפה של הגולשים שלנו, כשאנחנו מדברים באותה השפה אז אנחנו יוצרים נאמנות ואנחנו הופכים להיות כגוף אחד.

תשקיעו זמן ומחשבה בכל פעולה דיגיטלית שאתם עושים, תתאימו אותה לשלב בו הוא הלקוח הפוטנציאלי שלכם נמצא.

באמצעות כלים שונים תנתחו את כל האינפורמציה האינסופית שמתקבלת היום מכל אחת מענקיות הפרסום ותיצרו משהו שונה, אחר, פרסונלי אישית.

זה מה שמוכר, זה מה שמייצר קשב, זה מה שמניע לפעולה, זה מה שמייצר נאמנות וזה מה שיגדיל את המכירות שלכם.

השאירו פרטים ונשתמע בקרוב

עשוי לעניין אתכם גם...

קייט שפרד

קתרין וילסון שפרד היתה החברה הבולטת ביותר בתנועת זכות הבחירה לנשים בניו זילנד.

כתוצאה מפעילותה הענפה באמצעות קידום עצומות וכעורכת ראשית של עיתון שהופעל ע״י צוות נשים ניו זילנד הפכה למדינה הראשונה שהקימה זכות בחירה כללית.