fbpx

אופטימיזציות ושיפור יחס המרה

הגיע הזמן לבחון את הביצועים של האתר ותוצאות הקמפיינים ולהשתפר.
שיפור יחסי המרה של אתרי אינטרנט, אתרי מסחר (E-COOMERCE) ודפי נחיתה מובילים להגדלת המכירות והלידים המתקבלים.
שיפור יחס המרה באתרי אינטרנט או בשפתו המקצועית Conversion Rate Optimization מתמקד במקסום פוטנציאל ההמרות באתר.
המרה מוגדרת כהשלמת של הפעולה שאנו רוצים שהגולש יעשה באתר שלנו או בעמוד הנחיתה או בכל נכס דיגיטלי אחר. 
ניתוח מעמיק אחר פעולות הגולשים, מפות חום, נתוני אנליטיקס ובדיקות A/B טסטים משפרות משמעותית את אחוזי ההמרה.

נשמח להכיר! שלחו פרטים ונשתמע בקרוב 🙂

עשוי לעניין אתכם גם...

אסטרטגיה ומסע לקוח

אם הפרסום שלך לא מצליח לשבות את ליבו של הצרכן, הוא דורש שינוי. הגיע הזמן להיראות ולהישמע היטב.

פרסמו באתרים הגדולים

היחשפו עם באנרים, כתבות תוכן, מעברונים, וסרטונים באתרים המובילים בישראל.

קידום ממומן PPC

פרסום ממומן ב - Google ,Facbook  ובזירות דיגיטליות נוספות ומשלמים רק על תוצאות. היכנסו לראות איך >>

ניהול רשתות חברתיות

לקוחות מגיבים בנאמנות כששומרים איתם על קשר. ניהול נכון של עמודים עסקיים יהפוך אוהדים ללקוחות

דאטה וניתוח משתמשים

בזכות איסוף דאטה ונתוני גלישת המשתמשים ע"י ענקיות הטכנולוגיה, הפרסום הפך לחכם, ממוקד ואפקטיבי יותר >>

יעוץ לחדשנות דיגיטלית ​

לעשות דיגיטל בצורה נכונה ואפקטיבית. ניהול תקציב פרסום ואסטרטגיה כך תעשו זאת נכון >>