אופטימיזציות ושיפור יחס המרה
הגיע הזמן לבחון את הביצועים של האתר ותוצאות הקמפיינים ולהשתפר.
שיפור יחסי המרה של אתרי אינטרנט, אתרי מסחר (E-COOMERCE) ודפי נחיתה מובילים להגדלת המכירות והלידים המתקבלים.
שיפור יחס המרה באתרי אינטרנט או בשפתו המקצועית Conversion Rate Optimization מתמקד במקסום פוטנציאל ההמרות באתר.
המרה מוגדרת כהשלמת של הפעולה שאנו רוצים שהגולש יעשה באתר שלנו או בעמוד הנחיתה או בכל נכס דיגיטלי אחר.
ניתוח מעמיק אחר פעולות הגולשים, מפות חום, נתוני אנליטיקס ובדיקות A/B טסטים משפרות משמעותית את אחוזי ההמרה.